Tippekonkurransen 2023

HOT - konkurransen som går ut på å tippe antall seire foreningens hester tar i inneværende år.

Reglene er enkle:
1: Hesten må være eiet av et medlem i Horten Travforening og det navnet må stå først hos DNT. Det er kun seire tatt mens den er i HOT - eie.

2: Det er perioden 1.1-2023 til 31.12-2023 som gjelder.

3: Det er de hester som vi til enhver tid har kjennskap til som regnes. Disse står i menyen til venstre under " foreningens hester" på hjemmesiden vår - hortentravforening.no. Her er vi avhengige av tips om det er hester vi mangler og vi oppfordrer til å gi oss beskjed om kjøp/salg osv.

4: Ved flere på rett antall foretas en V75 konkurranse ifm Generalforsamlingen 18 januar 2022.

5: Premien er bord m/middag for 2 personer lørdag og søndag under Oslo Grand Prix 2024 og inkluderer hotellopphold!

Vi ønsker alle lykke til!

Antall seire gjettet:

Rakbanen Lørge

GRASROTANDELEN

Send sms med GRASROTANDELEN 991717420

til 2020 og få

Horten Travforening

som din Grasrotmottaker.

(Tjenesten er gratis)

STYRET

Vil du ha en oversikt over det vi driver med i styret?  Se her!

Klikk her for å gå til kontaktskjemaet

HOT YOUTUBE

Våre sponsorer: